სს ,, ელიტ ელექტრონიქსი’’ გილოცავთ შენაძენს და მადლობას გიხდით რომ არჩევანი ჩვენზე შეაჩერეთ.
შესაძლო გაუგებრობის თავიდან აცილების მიზნით, გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ საგარანტიო პირობებს და მომსახურების წესებს.
საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს საქართველოს კანონით ,,მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ გათვალისწინებულ და სს „ელიტ ელექტრონიქსი“-ს მიერ გაცემულ პირობებს.
თქვენს მიერ შეძენილი პროდუქტის (ავეჯის ) საგარანტიო მომსახურება განისაზღვრება - 2 წლის ვადით .
საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს:
თუ საგარანტიო ვადაში ნივთს (ავეჯი) აღმოაჩნდება თავდაპირველი ნაკლი - მყიდველმა პრობლემა უნდა დააფიქსიროს შპს ,,ელიტ სერვისის“ ცხელ ხაზზე (ტელ: 2200202). შეკვეთა გაფორმდება ბინაზე მომსახურეობით, რაც გულისხმობს - მომხმარებელის მისამართზე სერვისის სპეციალისტის ვიზიტს , სპეციალისტი გადაიღებს დაზიანების ამსახველ ვიდეო და ფოტო მასალას და ბრენდის რეკომენდაციის გათვალისწინებით დიაგნოზის პასუხს მომხმარებელი შეიტყობს შეკვეთის დაფიქსირებიდან - 5-7 სამუშაო დღის ვადაში .
საგარანტიო პირობა მოიცავს გაყიდვის შემდგომ საგარანტიო პერიოდში თავდაპირველი ნაკლის შემთხვევაში ავეჯის უსასყიდლო შეკეთებას, რაც მოიცავს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ამ ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
მისამართზე ნივთის დატოვების შემდეგ - თუ მომხმარებელი აღმოაჩენს, რომ შეძენილი ავეჯის ზომები ან ვიზუალური მხარე შეუსაბამოა მისი ინტერიერისთვის - გამყიდველი ორგანიზაცია ესეთ დროს სრულად იხსნის ნივთის შეცვლის ან უკან დაბრუნების პასუხისმგებლობას.
საგარანტიო მომსახურების განსახორციელებლად აუცილებელია დაცული იქნეს მწარმოებლის მიერ შემუშავებული ექსპლუატაციის წესები თანდართული ინსტრუქციის შესაბამისად.
ნივთის შეცვლა დაშვებულია მხოლოდ ქვემოთ ჩამოთვლილ შემთხვევებში:
თუ ნივთს გახსნისთანავე (ყუთიდან ამოღებისთანავე) დაუფიქსირდა ვიზუალური ნაკლი.
თუ შპს ,,ელიტ სერვისი“ დაადასტურებს თავდაპირველ ნაკლს ნივთის მიღებისას, მომხმარებლის თანხმობით, ნივთი შეიცვლება კომპანიის მიერ დადგენილი წესის მიხედვით.
ნივთის შეცვლა დაშვებულია მხოლოდ მომხმარებლის თანხმობით, მხოლოდ სრული კომპლეტქაციით, აუცილებელია აქსესაურების შენახვა.
ნივთის შეცვლა ხდება მომხმარებლის თანხმობის საფუძველზე, მხოლოდ იგივე ან მეტი (განსხვავების დაფარვით) ღირებულების შეცვლის მომენტში გაყიდვაში არსებული ნივთით.
საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება/უქმდება თუ:
გასულია საგარანტიო ვადა;
საგარანტიო ტალონი არ არის წარმოდგენილი(დაკარგულია);
არ არის წარმოდგენილი მწარმოებლის საგარანტიო ტალონი(არსებობის შემთხვევაში);
საგარანტიო ტალონში მონაცემები შეცვლილია, წაშლილია ან გადაკეთებულია;
ავეჯს აღენიშნება ვიზუალური და მექანიკური დაზიანება/დეფექტი;
ავეჯი გამოიყენებოდა მისი დანიშნულების შეუსაბამო მიზნ(ებ)ით;
დაზიანება გამოწვეულია ელ. ქსელის გაუმართაობით(ძაბვის ცვლილება),მექანიზმის დანესტიანებით,კოროზიით, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით, ექსპლუატაციის და შენახვის წესების / პირობების დარღვევით, არაკომპეტენტური პირის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიკაციური სარემონტო/სამონტაჟი სამუშაოების შედეგად.
ფორსმაჟორული მდგომარეობისას, მომხმარებელთან შეთანხმების გარეშე სს ელიტ ელექტრონიქსი უფლებამოსილია შეიტანოს კორექტივები წინამდებარე პირობებში, საგარანტიო ვალდებულებებსა და სარემონტო ვადებში.
წინამდებარე საგარანტიო პირობები ძალაში შედის პროდუქცის გაყიდვის მომენტიდან.